Annons:
Etikett08-nybliven-förälder
Läst 1122 ggr
Elisabeth-J
8/25/07, 3:46 AM

21 barn och 90 år

Gubben kan - än.
Nanu Ram Jogi har blivit pappa igen. 90 år gammal.

Läs mer i Expressen

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annons:
Nicka
8/25/07, 4:29 PM
#1

Åh..Vilken KarlFörvånad…PUST !! Det är väl kvinnorna runt Om honom som tar hand Om De små…

Elisabeth-J
8/25/07, 8:18 PM
#2

#1 Jag hoppas att han hjälper till med det för det blir nog jobbigt för henne ensam Glad

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annette
8/25/07, 11:17 PM
#3

Ja, han kan ju skjutsa barnet i rullatorn så småningom ;)

[Anna-N]
8/26/07, 1:07 AM
#4

Men jösses, man blir aldrig för gammal o tydligen aldrig försent! Flört

lisette
8/26/07, 4:13 AM
#5

ingen annan än jag som tycker det är hemskt?

nu har jag inte läst artiklen för min dator är ovanligt seg idag…

men en på mitt jobb fick barn för två år sen. hon är 30+ o han 60+. när barnet tar studenten så lever han kanske inte längre?

tycker man ska sluta tänka på sig själv när man når en viss ålder. kan ju vara roligt för ens barnbarn om de f¨år uppleva en.

MaMaMade
8/26/07, 11:50 AM
#6

Jag undrar över om frun hade några barn m sin fd make, Nanu Ram Jogi´s son…i sådana fall hade hennes sista 7 barn fått sina halvbröder/halvsystrar till farbröder/morbröder…tanken svindlar.

Om han fick sitt första barn 1943 så är väl åtminstone hälften av barnen vuxna nu o resten såpass gamla att de kan hjälpa till m de yngsta men…*cheeeeeeeeeeezuz*…ojojoj!

Annons:
Elisabeth-J
8/26/07, 12:16 PM
#7

#5 Jag håller med dig, jag tycker att det är ett ego att skaffa barn så sent då barnet inte får ha sin pappa med sig i livet, han är ju trots allt 90 år! Visst kan ett barn förlora även en ung förälder men att skaffa barn när man är över 55-60 år tycker jag är ganska ego faktiskt. Man har ju också läst om dom 60-åriga kvinnorna som har skaffat barn! När barnet är 10 år är mamman 70 och vid 15 år 75 och då blir mina tankar; hur orkar mamman med? Barnet blir en trotsig tonåring vilket inte är lätt även när man är en ung mamma. Man bör tänka mer på barnets bästa i det fallet!

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Anna-N]
8/26/07, 12:17 PM
#8

Instämmer med övriga, men det lär väl inte vara allt för vanligt så högt upp i åldrarna, hoppas jag….Oskyldig

Turnado
8/26/07, 7:25 PM
#9

Dåren ville juh ha fler barn!

Elisabeth-J
8/26/07, 8:59 PM
#10

#9 Hahaha ja ända tills han blir 100 år! Förvånad

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[mingdie]
8/27/07, 1:48 AM
#11

#7 Håller med dig om att folk blir mer egoistiska med allt inklusive att ha barn. Jag är nästan 50 med en tolvåring och man känner att man inte har samma ork. Jag skulle aldrig kunna tänka mig en tolvåring när jag är 65-70.

När det gäller den här historien så är det kanske lite annorlunda. Vi resonerar efter våra värderingar som Svenskar men det för dom är det annorlunda. Fortfarande är det värdefullt att ha många barn som kan hjälpa till i familjen.

Eddie

Mia-
8/30/07, 10:54 AM
#12

Men snälla!!!!! Han borde ge sig!!! Barnen hinner ju inte träffa sin pappa så många år!!!!

Upp till toppen
Annons: