Annons:
Etikett05-barn-6-12-år
Läst 1349 ggr
[mingdie]
9/2/07, 12:49 AM

Dansa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte på det Johan sa om att kunna dansa i en annan tråd. Efter program som Lets Dance (tror jag det hette i sverige) och Dancing with the stars så har dans blivit populärt hos oss. Fortfarande går det väl 4 tjejer på varje kille men intresset ökar efter sportstjärnor har ställt upp.

Min son hade dans i skolan i ett par veckor och det gick så bra att lärarinnan bad honom och en tjej att ställa upp i en skol dans tävling. Dom tränar nu under lunch rasterna så jag frågade om han inte blir retad. Jo sa han men svaret han gav dom var skönt. Han sa till dom fotbolls spelande grabbarna att "när ni gör mål så kramar ni en ofta lerig, svettig kille och när jag dansar så håller jag om en snygg väldoftande tjej. Vem är det som är smart?"

Eddie

Annons:
johan
9/2/07, 1:14 AM
#1

Haha! Cool kille med självförtroendet på helt rätt ställe!

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Elisabeth-J
9/2/07, 1:14 AM
#2

Vilket bra svar han gav! :)
Killar tycker ofta att det är roligt med dans, mina äldsta grabbar hade dans på schemat och sen hade dom uppvisningar för oss föräldrar. På skolavslutningen buggade dom på skolgården :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lisette
9/2/07, 1:35 AM
#3

haha snacka om att ge svar på tal!

han verkar lite rolig din grabb du…

Pimu
9/2/07, 2:02 AM
#4

he he he .. ja, de var bra sagt .. snacka vad snopna "fotbollskillarna lär ha blivit" ..

[mingdie]
9/2/07, 2:11 AM
#5

Tack för kommentarerna. I fredags hade dom en kultur festival i skolan och läraren bad dom att dansa för dom andra eleverna. Jag var imponerad att dom vågade dansa ensama inför 300 elever och lärare. På tisdag kväll är det kultur festival uppvisning för föräldrar och då skall dom dansa igen. När jag var i den åldern skulle ingen ha fått mig att göra något sådant.

Eddie

Elisabeth-J
9/2/07, 2:14 AM
#6

#5 Din son verkar verkligen vara trygg i sig själv och ha ett bra självförtroende som vågar det här och hans kommentar visar ju tydligt på det också. Den killen kan komma långt! Glad

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annons:
MaMaMade
9/2/07, 10:29 PM
#7

*Underbart* Eddie! Vilken cool kille du har. :)

Min rusade iväg till en kompis nyss när han fick veta över MSN att NN fått veta att han gillar henne…kanske det går att få honom att fatta att det finns många fördelar m att kunna dansa… ;)

Upp till toppen
Annons: