Annons:
Etikett18-utrustning-säkerhet
Läst 1496 ggr
[Anna-N]
2007-10-14 19:29

Babyvakt

Funderar på att skaffa en babyvakt. När man har vagnen ute vid tex. sovdags och man själv är inne så vore det himla bra. Tidigare hade man ju dörren öppen men det funkar ju inte nu när det går mot kallare tider….Känns som den enda lösningen. Annars springer man i dörren stup i kvarten. Hur gör ni andra?.
Vilken modell fungerar bra utan massa störande ljud. Någon som har tips och råd?.

Annons:
lisette
2007-10-14 21:01
#1

vi har en från topcom. funkar bra. man behöver dock byta batterierna i babvy enheten ganska ofta. men funkar även på sladd.

bekanta till oss hade en vakt m kamera. de fick in okända människors vardagsrum med sin vakt. lite läbbigt.

Annette
2007-10-14 22:00
#2

Vi provade flera olika märken och ingen fungerade. Säljaren trodde det var järnvägen en bit härifrån som störde. Hur som helst, vi fick klara oss utan.

AusaBausa
2007-10-19 20:05
#3

#1 OJ! Fy vad läbbigt!!!!!!

[Anna-N]
2007-10-21 12:14
#4

Läste att babyvakterna ger ifrån sig stora mängder strålning på så långt håll som 30 cm. Usch, jag tyckte det verkar lite otäckt att lägga något sådant i vagnen!???. Den sämsta var den dyraste av Philips modell.

AnnaLundin
2007-10-21 23:59
#5

När jag använde mig av babyvakt, så ställde jag den typ 2-3 m från sängen… Jag använde den bara inne, med mottagaren i min ficka när jag gick ut till stallet eller möjligen om jag var nere i köket o grejade och hade sovande bäbis uppe i sovrummet.

Upp till toppen
Annons: