Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1310 ggr
Marre79
2008-02-01 21:16

Magsjuka:(

Blir galen på denna magsjuka…nu är det tredje gången på en månad som Oliwer är magsjuk….Är det fler som drabbats av denna onödiga sjukdom???

Annons:
Believer
2008-02-01 21:55
#1

William har tack och lov klarat sig.

Lider iaf med er!

marielle1
2008-02-01 22:02
#2

Här har vi haft den två gånger.. Ella (5 månader) och jag hade den först i november och så igen för ett par veckor sen.. Den verkar inte vilja försvinna, tyvärr. Jag trodde ju att man liksom blir immun för ett tag framöver om man haft den en gång men sen hörde jag att man kan få den hur många gånger som hellst nästan.. Sen är ju influensan på G oxå :(

Marre79
2008-02-01 22:40
#3

Oliwer började ju på dagis tisdagen den 14/1 på fredagen blev han o jag genom förkylda o nu detta inte alls roligt det ena avlöser det andra…snart får vi väl influensan oxå.

rakuLotta
2008-02-02 07:11
#4

Min dotter och man hade en släng runt jul! Vi körde på en gammal huskur….10 vipepparkorn att skölja ner . Fick till och med Arvid 6 år att ta det, om det var det eller frenetiskt användande av dax alcogel att sprita händer med och dito ytdesinfektion att torka handtag och annat med vet jag inte…men jag och sonen fick det aldrig.(ta i trä..)

har inte haft det så ofta om jag drar mig till minnes. Har läst att det är vissa som har en benägenhet att få det oftare än andra.

Upp till toppen
Annons: