Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 3447 ggr
Josefinalm
2/8/08, 11:23 PM

Galonvantar

Var hittar man det i större storlek, behöver till både åttaåringen och tioåringen.

Annons:
AnnaLundin
2/8/08, 11:51 PM
#1

Men?? Du kan väl inte mena att så stora barn är ute och leker och behöver sånt???

*ironi*
(jag tycker det är svårt att hitta bra grejer även till små barn)

Spontant - har du kollat sportaffärer?

Josefinalm
2/8/08, 11:58 PM
#2

Det kan jag lova att det behövs! Har kikat i sportaffärer men där finns typ bara goretec vanta för hur mycket pengar som helst. Vi behöver gamla hederliga galonvantar,

Annette
2/9/08, 12:47 AM
#3

Jag har köpt billiga och bra galonvantar i Ullared. Nu har jag inte varit där på några år, så om de finns i de storlekar du behöver vet jag inte.

Carita
2/9/08, 1:39 PM
#4

Dessa har jag dagligen när jag arbetar ute i snö och regn. Jätte sköna men det kanske är för stort med storlek 6 till en åtta och tioåring?

Carita
2/9/08, 1:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Blev något knasigt här kommer bilden.

loreena
2/11/08, 10:43 PM
#6

gallonvantar behövs. Jag har hittat i vanliga varuhus. Min 8- åring är en riktig klottmaja som alltid tar i allt som är klottigt och lerigt till och med me "finvantarna" på.Cool Och visst är det bra när man är ute och gör snögubbar och inte behöver gå in och byta sina plaskblöta vantar massor av gånger.

Annons:
Annette
2/12/08, 3:16 PM
#7

#5. De kanske vore något för mig! Jag blöter ner vantar på löpande band i jobbet så här års. Var köper man dem och vad kostar de?

Carita
2/21/08, 9:23 AM
#8

#7 Butiker som säljer travutrustning och de ligger runt 150:-

Upp till toppen
Annons: