Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1457 ggr
lisette
2/23/08, 2:29 AM

vissa borde itne få ha barn!!

Annons:
martdat
2/23/08, 11:05 AM
#1

Fruktansvärt,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Elisabeth-J
2/23/08, 12:44 PM
#2

Men fy vad hemskt! Vad är det för okänsliga människor som kan göra såhär, ja tankarna går ju till att föräldrarna verkligen har varit oberörda känslomässigt. Alla barn borde ha rätt till en bra uppväxt, bättre koll och utredning innan barnen föds anser jag, ungefär som det görs vid adoptioner.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MIRJAMI
2/23/08, 12:55 PM
#3

Alltså jag kan inte fatte hur det har varit möjligt att de har kunnat göra  såhär. Barnet måste ju ha gråtit en massa och de inte ens reagerat. De kan inte vara friska…..Kanske har det missbrukat något. Jag hoppas bara att det får en ordentlig staff för vad det har gjort mot detta lilla hjälplösa varelse.

AusaBausa
2/23/08, 1:10 PM
#4

Fy fasen vilka hemska människor det finns!!! Hur f-n kan man göra så!!!???!!! Blir så förbannad! Borde finnas utbildning innan man skaffar barn!

lisette
2/23/08, 2:57 PM
#5

fast frågan är vad en utbildning hjälper mot ungdomar som tycker det är viktigare att spela spel?

Thara
2/23/08, 5:55 PM
#6

Usch, fy och blä…

Tittar på min sjuka 3 åring här hemma och nä fy, jag förstår inte hur man kan göra sådana sjuka saker….

Annons:
Wiizy
2/23/08, 6:25 PM
#7

#3 - Du tog mina ord…

Believer
2/23/08, 7:49 PM
#8

fy fan.. jag har inga ord.. jag hoppas dom får det värsta tänkbara staffet.

AusaBausa
2/24/08, 1:16 PM
#9

#5 naej det hjälper nog inte alla men ändå ngr fler…

Linda-Lou
2/24/08, 3:24 PM
#10

Ärligt talat så såg dom båda efterblivna ut. Att ingen har sett det eller märkt det. Fast å andra sidan tror jag att enbart ont uppsåt ligger bakom, då även lättare efterblivna kan ta hand om sina barn på ett bättre sätt. Dom kan inte ha älskat eller velat ha barnet alls då dom inte ens hade hjärta att lämna bort honom till en annan familj som verkligen inte kan få barn och har längtat hela sina vuxna liv. Fattar inte hur kallhjärtat man kan begå dessa mord. Grät inte ungen?!?? (självklart gjorde han det). Och hur kan man bara gå förbi utan att ha dåligt samvete. Störda människor!! Borde få vårdas på psyket retsen av deras liv med elchocker dagligen. Jag tror nämligen inte på dödsstraff av den anledningen att jag tycker dom ska få lida lika mycket som deras lilla bebis gjort. Hoppas gud straffar dom…

Inte ett endaste barn får förgäves liv någon gång, aldrig blir du glömd!

lisette
2/24/08, 3:49 PM
#11

#10 deth ar du rätt i…

jag undrar lite om hon trodde att pojken skulle TA flaskan hon la brevid honom. fem månader gammal…

AusaBausa
2/24/08, 3:52 PM
#12

ja det är helt sjukt! Hur kan människor vara så grymma! Håller m dig där ang straff #10!

Elisabeth-J
2/24/08, 7:08 PM
#13

Men hon har ju en dotter på 3 år också som det inte verkar ha varit några problem med som jag föstod det så då borde hon ju fattat att han inte kunde ta flaska själv. Det står ju ingenting om att flicka har blivit misskött men däremot verkar det som att flickan var hennes och sonen hade hon med den här killen. Kan något ha förändrats med den relationen? Droger eller annat konstigt kanske kommit med i bilden. Hur som helst så är det här ett så sjukt beteende och rejäla straff bör dom få bägge två. Dessutom vård där dom får hjälp för en dag kommer dom ju ut i samhället igen och kan skaffa barn igen om dom vill vilket är oerhört skrämmande. Tvångs-sterilisering anser jag att dom dessutom ska tvingas till.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annons:
skrollan
2/24/08, 8:40 PM
#14

det värsta är att dem hur lätt som helst kan lägga sig i sängen och skaffa ett till barn :@ !!!!!

MIRJAMI
2/24/08, 11:18 PM
#15

Jag hoppas att dessa människor alldrig får chansen till att skaffa ett nyt barn……

Fy vad de har gjort. De kommer säkert att försöka komma med en massa bortförklaringar under rättegången. Tänk vad denna lilla varelse har fått lida under den sista tiden i livet…..

Jag blir bara såååå arg.

Pernilla
2/25/08, 1:30 PM
#16

Att ta hand om sitt barn är en instinkt. När man inte följer den instänkten har man förmodligen drabbats av sjukdom eller liknande. Om man inte följer instinkten till den grad att barnet dör är man förmodligen djupt djupt sjuk. Tänk er den dag de fattar vad de gjort. Usch. *ryser*

bebbe
3/2/08, 11:09 PM
#17

Världen är bra orättvis…Jag som älskar barn och inget högre önskade mig än att få bli mamma fick tyvärr inte uppleva det, men andra som inte vill ha barn eller är helt olämpliga kan göra det ena barnet efter det andra och sen vanvårda/missköta eller mörda demGråter Gråter Skrikandes

Berith: Om du inte kan säga något snällt...Var tyst

lisette
3/2/08, 11:40 PM
#18

ja det är ju tyvärr ingen som kollar lämplighet när det gäller att skaffa barn… =(

AusaBausa
3/3/08, 4:00 PM
#19

Ja det är så orättvist! Håller fullständigt med er!

Sockerbubbla
3/7/08, 8:17 AM
#20

Hur fan kan man?!

Annons:
sasha-
3/9/08, 11:59 PM
#21

Förmodligen och förhoppningsvis så fråntas de vårnaden på alla framtida barn..

PimTheGreat
3/10/08, 7:58 AM
#22

Gråter…….*hela hjärtat värker på mig*…… hur fanken kan man göra så här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stackars lilla pojk…

Upp till toppen
Annons: