Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 2114 ggr
Elisabeth-J
4/11/08, 8:21 PM

Sova hela natten

Mina äldsta söner  började sova hela nätterna när dom var ca 3 månader men den yngsta gjorde inte det förrän han var ca 1,5 år. När började era barn att sova hela natten?

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annons:
marielle1
4/11/08, 8:45 PM
#1

När Ella var två månader blev hon opererad och efter det började hon sova bra på nätterna och åt endast en gång per natt. Innan det var det varannan timma :(  När hon var tre månader sov hon hela natten från åtta till åtta ungefär.

ninam
4/12/08, 6:47 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min dotter som föddes på nyårsafton har sovit hela natten ända sedan hon föddes. Hon har aldrig skrikit på natten, världens snällaste bebis:)

Carita
4/12/08, 7:13 PM
#3

Leo började sova hela nätterna när han var 1 år och flyttade till eget rum.

magma
4/13/08, 1:07 AM
#4

Sonen började sova hela nätterna när han var 2 år, och dottern som fyller 3 nu i juni har nu sista veckorna börjat sova hela nätterna, och inte bara enstaka strönätter. Äääääntligen!

Elisabeth-J
4/13/08, 2:55 AM
#5

#4 Men oj vad härligt! Nu får du passa på att sova gott :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Believer
4/13/08, 11:40 AM
#6

William började sova hela nätterna (7-11 timmar) redan från 2 månaders ålder. så skönt =)

Annons:
magma
4/14/08, 1:29 AM
#7

#5: Exakt! Och vad gör jag? Häckar på iFokus istället…Förvånad

wilson
4/16/08, 10:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Vår lille Kevin sover nästan hela nätterna, är 9 v gammal, somnar i sin säng mellan 22-23 beroende på hur dags mamma kommer ur soffan ;) sen äter han en gång igen mellan 01-02 och sover sen till 5-5,30, jätte skönt!

Gullan402
4/20/08, 2:38 PM
#9

Aldrig! Skrattande Stora flickan började sova hela nätter vid c:a 4 års ålder (nu 8 år) medans lillan som nu snart fyller 5 inte sover hela natten. Hon brukar vakna vid 04.00 o har jag tur lyckas jag få henne att somna om antingen i min säng lr i sin egen. Men hon är tvärpigg (oavsett om hon varit uppe jättelänge kvällen innan). Men jag är van, ibland sätter jag henne i soffan framför en film. Lr så får hon titta i böcker lr måla med kritor.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Elisabeth-J
4/21/08, 10:03 AM
#10

#9 Oj, du har verkligen fått 2 små nattugglor Glad

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: