Annons:
Etikett25-off-topic
Läst 1260 ggr
Geishas
2008-05-16 18:35

Efterlyses

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om det är ngn som har en sådan mjukishund och som kan tänka sig att sälja den. Vi betalar bra för den.

Min son har tappat bort sin och han vill ha en ny men de görs inte längre…

Annons:
Elisabeth-J
2008-05-17 01:50
#1

Min son har massor av kramdjur så jag ska titta igenom alla imorgon. Dom ligger nerpackade i källaren. Jag hoppas verkligen att vi har en likadan så att din son kan få den, jag tycker så oerhört synd om honom och Robin, min son säger att han känner igen hunden och tror att det finns en sån här hemma, han vill ge den i så fall till din son. Han blev verkligen berörd av det här. Han vet vad kramdjuren betyder :)

Jag skickar ett pm till dig imorgon.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Geishas
2008-05-17 03:14
#2

Tack vad gullig son du har, min Pontus saknar sin Hundi och även om det inte blir hans "Hundi" så är det en likadan och det är det viktigaste enligt min Pontus :)

Tom
2008-05-20 02:48
#3

Jag förstår ert dilemma. Vår dotter fick en liten gossekanin när hon var väldigt liten. Den blev hennes absoluta favorit och vi insåg att det skulle bli katastrof om den skulle komma bort eller om den bara skulle tvättas. Vi löste det genom att köpa tre likadana till. Det visade sig vara en mycket bra investering :-)

Jag hoppas verkligen att ni hittar en ny hundi.

Upp till toppen
Annons: