Annons:
Etikett04-barn-3-5-år
Läst 1542 ggr
kybele
5/5/08, 5:03 PM

EGEN VILJA

Har en liten dotter på 3år (ska fylla 4 i sep),hon har verkligen förstått de här med egen vilja och envishet. Har en son på 10år med men skillnaden dom imellan i den åldern är ENORM.. är de så att tjejer är mer envisa o blir lättare arga en pojkar i den åldern. För de är som dag och natt

Annons:
Elisabeth-J
5/5/08, 6:26 PM
#1

Jag tror inte att det spelar någon roll om man är flicka eller pojke, alla är så olika individer, en del ha mer humör än andra osv. Själv har jag 3 pojkar som alla var väldigt olika i den åldern och i övriga åldrar också förstås :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

blondifire
5/6/08, 3:56 AM
#2

har själv 2 av varje sort o jag tror att det är så här att flickor oftast är jobbigare mot oss mammor för att dom måste frigöra sig från oss men samtidigt är vi deras förebild(som flickor/kvinnor),en kille måste oxå göra det,visst,men dom har försprånget där genom att dom är "egna" från början p.g.a könet…

S*Winsnes Wilda

AnnaLundin
5/6/08, 10:57 AM
#3

Här är det grabben som är det tjurigaste som gått i ett par skor - pom han behagar ta dem på sig ens… Tjejerna har inte varit i närheten av samma tjurighet.

sandra1977
5/6/08, 12:57 PM
#4

som liten var jag hetlevrad,trotsig,hördes o syntes jämt..(min man säger att jag inte kan ha förändrats ett dugg,haha)men mina yngre bröder har knappt ens genomgått någon trotsålder..dom har båda två en väldigt lugn mentalitet,dom är mera tjurskallar medans jag exploderar.

AusaBausa
5/6/08, 3:02 PM
#5

tjejen här är värst o långa vägar jämfört m killarna…hon har såpnt humör o sån vilja så det går inte o beskriva…hon gör en galen ibland…! MEN samtidigt behövs ju envishet i denna värld vi lever…

Upp till toppen
Annons: