Annons:
Etikett25-off-topic
Läst 1141 ggr
Elisabeth-J
2008-06-18 01:36

Midsommar

Vad ska ni hitta på i  midsommar?

Vi åker till syrran som bor på landet i Småland. Vi ska träffas syskon, syskonbarn och gemensamma vänner så vi blir ca 40 pers. Vi kommer att äta gott och ha trevligt och roligt tillsammans. Dagen efter åker många av oss till High Chaparral där vi leker vidare :)

Önskar er alla en trevlig midsommar!

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annons:
Tejos
2008-06-18 09:06
#1

Här blir det nog en sväng ut till lillasyrran & hennes familj mfl på landet. Blir nog bara borta några timmar mitt på dagen, skönast att vara hemma med lilltjejen när det börjar närma sig kvällen.

Glad midsommar på er allihopa!

marielle1
2008-06-18 22:55
#2

Jag coh Ella har hyrt en campingstuga i Strömstad tillsammans med mina föräldrar. Min sambo jobbar tyvärr hela midsommarhelgen. Blir nog mysigt :)

AnnaLundin
2008-06-19 00:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Vi gör inte så stor affär av midsommar. Det blir som vanligt bara familjen + mormor. För barnens skull knåpar vi ihop något som i slutänden med lite fantasi kan liknas vid en midsommarstång. Och nu när barnen är en aning större (3, 4½ och 6½) så tycker de ju att det är lite kul det där med att dansa runt stången, så vå tar några varv med smågrodor och "räven överraskar grisen"….

Letar reda på en bild från en tidigare midsommar och bifogar.

MaMaMade
2008-06-19 19:36
#4

Guben jobbar…som vanligt…hela helgen… Ledsen…så jag o flickorna drar iväg m husvagnen till Gubens kollegas familj. Vi ska vara i deras stuga. Hoppas på sol o värme så vi kan doppa tårna i sjön åtminstone. God mat o en flaska vin…jag tror att vi överlever!  Glad

Glad midsommar på er allahopa! Oskyldig (Ni ser väl midsommarkransen där ovanför?)

Carita
2008-06-19 22:51
#5

Allt planerande midsommarfirande får ställas in då sonen har vattenkoppor. Han är inne på andra veckan nu (stackaren) Så vi får fixa lite mat själva och mysa i soffan.

Glad midsommar på er!

Tejos
2008-06-20 00:16
#6

Ändrade planer här, syrran och hennes familj har åkt på en trasig vattenpump. Så nu åker vi ut till min mans far och fru, även de bor på landet. Så det blir nog skoj i alla fall! Glad

Annons:
AusaBausa
2008-06-20 00:25
#7

Här jobbar gubben t 18 midsommarafton o börjar kl 06 dagen efter…därför firar vi själva i år. ..

för mig o barnen blir det dock dans runt midsommarstången i grannbyn samt ponnyridning på em. När gubben kommit hem ska vi ätasillamat ihop sen bara ta det lugnt hela familjen själva.

Glad midsommar alla!

Upp till toppen
Annons: