Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1726 ggr
kitty
2008-08-09 21:55

musiksmak?

har era små någon musiksmak?

våran Lovalie har definitivt det. När hon är riktigt upprörd funkar Nationalteatern nästan alltid. Bängen trålar är den som funkar bäst ( mend et aknsek är för att den ligger tidigt på skivan)

för övrigt lyssnar hon gärna på vismusik typ Amy McDonald och annat. .  sitter i babysittern och blir vaggad, lyssnar på musik och myser :)

Annons:
Lenore
2008-08-09 22:54
#1

Än så länge ligger tösen i magen men så fort vi sätter igång Hatebreed dansar hon loss därinne, men reagerar inte så mycket på annan musik. :)

SusannaT
2008-08-10 18:45
#2

min dotter diggar till hårdrock. pappas flicka. :)

Eleri-Twinkle
2008-08-10 20:29
#3

Dödsmetal och de olika sortes metal. Bara det är hårda gitarr-riff med*S*
Sen "haj" sången*s*

Telefonkontakt
2008-08-10 21:14
#4

min 3 veckors Elva gillar Björn Rosenström, det har jag fått noja på och lyssnar på halva dagarna typ. annars så vet jag inte om hon gillar något :P

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

AndreasS
2008-08-11 19:04
#5

Våran yngsta son diggar Lordi.


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

spindelfot
2008-08-12 00:08
#6

ska/reggae musik med kul gung, judge dread, the paragons, han är grymt bra på att dansa! Han kommer att bli kung på dansgolvet, ifall han fortsätter sin skinhead/reggaekarriär!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Annons:
[trumman]
2008-08-12 12:47
#7

Min yngsta grabb (1½) är inne på samma spår som spindelfots.

Tunga rytmer, tydliga trummor och gung är vad som gäller. Nyss upptäckte jag att han kunde sjunga "who let the dogs out" med Baha Men O_O vilken grej… eller ja, på hans språk då, men man hör tydligt att det är den refrängen, åsså skäller vi woff woff woff!!

Då blir han himla glad :)

Mvh, T

CBA
2008-08-29 17:03
#8

Här hemma är det rock och hårdrock som gäller för oss alla…speciellt AC/DC, Metallica och Iron Maiden, men sen funkar även Imperiet och Ebba Grön oxå.

Superskönt för det blir aldrig några dispyter ang vad som spelas på stereon eller radion :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

CarolaCarro
2008-08-30 00:31
#10

Kevin lyssnar på Basshunter i min mobil.. Han skiner som en sol när den kommer på när han har tele…

kitty
2008-08-31 21:27
#11

vi har även märkt att hon 9 av 10 gånger gråter av thåström

synd.. .

Elisabeth-J
2008-09-03 13:23
#12

Robin är ledig idag från skolan och just sitter han vid sin dator i rummet intill, hör att han spelar Guns´n´roses Glad

Nostalgi på hög nivå! Det kommer tillbaka till sonen tydligen och det är jättekul att se hur barnen gillar sånt som inte är "modernt" längre.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: