Annons:
Etikett25-off-topic
Läst 1118 ggr
Elisabeth-J
2008-11-09 12:30

Fars Dag

Grattis alla pappor på Fars dag!

Hur firar ni alla pappor idag?

Jag har ingen kontakt med min pappa och min styvpappa finns inte kvar i livet, det var han som var min pappa så det känns vemodigt att inte få åka till honom på Fars dag mer. Yngsta sonens pappa bor långt bort så han har skickat en nalle med nallebudet.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Annons:
phernilla
2008-11-09 13:05
#1

För mig blir det inte det vanliga traditionella farsdagsfirandet längre, eftersom min pappa gick bort den 7 Aug -05. Så här blir det ett besök till kyrkogården för att tända en lykta för paps, o prata några ord med honom i min ensamhet…

AnnaLundin
2008-11-09 15:44
#2

Här fick barnens pappa sovmorgon idag.

Jag slog in ett paket (lite kläder som han behövde) och barnen hade gjort farsdagskort + några små paket till honom. När vi tyckte att han sovit tillräckligt länge gick barnen in och väckte honom med paketen i högsta hugg.

I övrigt firar vi inte så mycket mer.

Min egen far dog 1996 och jag orkar inte ens engagera mig i att åka till hans grav - vi hade ingen vidare kontakt då och jag saknar honom inte, har aldrig gjort.

magma
2008-11-09 19:36
#3

Jag har firat min pappa, och vi har även firat barnens pappa. Vi har varit på resande fot och inte hunnit med teckningar eller sådant, så det blev enbart paketet och samlat fika hos mina föräldrar med tårta mm. Min mans pappa dog för några år sedan.

catcat69
2008-11-10 11:21
#4

Vi jonglerade med frukost i/på sängen. Ett byggpass i paket. Sen var vi extra gulliga hela dan. Morfar och farfar bor långt bort så de fick nöja sig med ett tel.samtal i år.

Upp till toppen
Annons: