Annons:
Etikett20-tips-råd
Läst 2573 ggr
Linda79
2008-10-27 12:44

Ecco vs Viking vs Superfit

Hej alla föräldrar. Jag sitter i valet och kvalet med vad för skor jag ska köpa åt sonen.

Sonen gillade ett par skor från Ecco modell: Dragonaut som kostar 700-1000 kr men då håller dom också för hela vintern.

http://www.ecco.com/se/sv/kollektion/barn/boys/77623/51052/detail.do

Jag tycker att Viking är ett bra märke också…

Efter lite letande så hittade jag ett par skor som bara är att hoppa i med ullfoder och dom tycker jag jätte mycket om.

http://www.barnskoshopen.se/default.aspx

Superfit heter dom och kostade bara på barnskoshopen 639 kr. Men problemet är att jag inte vet vilket märke det är på dom.

Tacksam för bra råd=)

Kram!

Annons:
kicki80
2008-10-27 12:56
#1

Vi har använt ECCO och KOUMA och gillar båda dem, valde ECCO till äldre tjejen på senaste skorna men vet inte vad jag ska köpa  i år åt henne.. KOUMA är ju väldigt lätta.

Linda79
2008-10-27 13:06
#2

Ja en lätt sko är ju bra. Tror grabben skulle uppskatta det. Mina tjejer har bädde reimaoveraller och då vill jag ha minst lika bra skor till dom och då har jag kört på Kouma.

Tack ska kika lite efter samma till honom då.

johan
2008-10-27 13:33
#3

Jag har ingen egen erfarenhet ännu, men Viking var det märke som fick bäst i ett test av vinterskor för barn nyligen. Det var den sko som höll vätan borta bäst, men ändå ha en bra andningsförmåga.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Linda79
2008-10-27 13:56
#4

Oki

Men jag tror att jag kör på Kuoma=) Finska märken, du vet…hihihihi!

rakuLotta
2008-10-27 20:33
#5

Jag har väldigt breda fötter själv och skulle köpa nya kängor till vintern för två år sedan. hamnade på Ecco och fick syn på samma skor som jag köpt till min son. Provade och var helt såld. Ingen större snygghetsfaktor kanske, men jag har faktiskt kommit över det där( och jag ska ju inte ha dem när jag går på stan). Men de var såå sköna OCH lätta. Nåt helt annat än hemska "skidpjäxor" som var poppis för några år sedan. Kändes som man vandrade runt med blytyngder på fötterna. Nää, dessa var kanon så efter egen erfarenhet så köper jag ecco till mina barn.

Upp till toppen
Annons: