Annons:
Etikett18-utrustning-säkerhet
Läst 4748 ggr
lisette
10/25/08, 9:52 PM

lära leksak?

jag försöker febrilt hitta en leksak där barnet kan lära sig att knyta, knäppa och dra igen dragkedjor.

någon som vet var man kan hitta en sådan och samt vad den HETER eller kan kallas?

tack!

Annons:
Elisabeth-J
10/25/08, 9:57 PM
#1

När Robin var liten fanns det en docka i tyg med olika saker på där man fick knäppa en knapp, knyta, dragkedja och annat. minns inte vad den hette men jag ska försöka leta :)

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lisette
10/25/08, 9:59 PM
#2

ja det är precis en sådan jag tänkte på! =)

Carita
10/26/08, 2:20 PM
#3

Jag hade en sådan bok om en kanin eller liknande som skulle ta på sig olika slags kläder.

Elisabeth-J
10/26/08, 2:43 PM
#4

lisette, jag har sökt men inte hittat den på nätet. Gå till en större leksaksbutik och titta om den finns där. Jag ska ner i källaren nån dag i veckan och titta bland Robins gamla leksaker, om den finns kvar så kan jag skicka den till dig.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lisette
10/26/08, 7:59 PM
#5

jag får nog ta o gå in på toys 'r' us när jag är i malmö.

tack elisabeth!

Mizzy
10/28/08, 1:35 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Har sett en sak som heter knäppa krokodilen. Hittade den i en katalog jag brukar få hem. Men kan inte komma på vad katalogen heter. Där fanns olika sätt att lära sig med knappar, kardborr och dragkedja.

Kan vara så att jag får hem katalogen pga att jag jobbar på förskola. Ville köpa krokodilen men vi har inte avtal med dem.

NU kom jag på…TIME tror jag katalogen heter, men jag hittar inte nåt om det på internet.

Om du inte hittar nåt kan du ju fixa själv. Hittade dessa bilder i Brios montessori-katalog. Kanske ett litet tips :)

Annons:
lisette
10/28/08, 8:20 AM
#7

#6 tack" ska googla lite.. =)

kan man snickra ihop det tror du? jag syr mig själv i fingrarna…

Mizzy
10/28/08, 6:21 PM
#8

kan du sy själv, eller om du känner ngn som kan sy, så kan man ju göra en sån krokodil själv. Ska se om jag kan rita o berätta till dig så du lätt förstår :) Kan ju kanske lite roligare att ha tex en krokodil istället bara för att man har det så, som det visar på bilden jag gav dig.

lisette
10/28/08, 7:18 PM
#9

jag hittade den krokodilen du pratade om och även en sådan docka jag pratade om.

jag är verkligen inte mycket för att sy.

misstänker att man inte får handla från den sidan som privatperson, men jag har vidarebefodrat den till min mamma.

Mizzy
10/28/08, 7:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

det var lite svårt att rita en krokodil, men jag har iaf försökt litegrann. Men huvudet kom inte med. det är tänkt att munnen ska va en dragkedja. Hoppas du förstår mitt konstverk :D

Man kan ju själv göra olika "knäppningssystem" och sätta ihop krokodilen med.

lisette
10/28/08, 8:55 PM
#11

tyckte det var en jättefin teckning! =)

Mizzy
10/28/08, 9:14 PM
#12

hehe, tack :) Huvudsaken är att du förstår om du skulle få för dig att pyssla ;)

Upp till toppen
Annons: