Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1311 ggr
Zahara
12/22/08, 10:29 AM

uppdatering av Flisan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu var det länge sedan jag skrev om vad som händer i min värld :) Känner att datan fått väldigt låg prioritering, sitter nästan aldrig vid den längre :)Dottern,djuren huset och familjen får min tid nu.

Felicia är nu 4 månader och rullar runder här så filtarna räcker inte till! har kommit på att man kan få in nästan hela handen i munnen och är en mästare på att dregla! Sträcker sig efter saker och har börjat skratta riktit!

Jag har fått en härlig tjej med en jäka vilja och envishet, humör har hon för tre!

Allt går så fort bara! Fick ju henne nyss, mitt lilla knyte som bara låg där helt hjälplös, i denna tackten går hon ju snart känns det som! Spenderar 23,5 timmar om dygnet med henne men ibland hade man velat sakta ner tiden lite och hlägga till ett par timmar per dygn. Men huvudsaken är att vi mår bra!

God jul på er alla och ett gott nytt år!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Annons:
Elisabeth-J
12/26/08, 11:16 PM
#1

Man får verkligen ta vara på varje minut för tiden går alldeles för fort! Min äldsta son är 23 och dessa år har runnit iväg alldeles för snabbt. Den yngsta är 11 och det känns samma här att det var ju inte länge sen han låg där i vaggan.

Trevlig fortsättning och Gott nytt år!

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: