Annons:
Etikett25-off-topic
Läst 1366 ggr
Susanne
3/1/09, 8:23 PM

Skrattar så tårarna rinner ...

och kissar snart på mig…
Min käre make står inne i badrummet och byter på lillskruttan. Vi har alla varit magsjuka och hon är fortfarande väldigt risig i kistan.
Han sjunger för glatta livet (hahaha) men kommer aldrig ihåg texterna (mvooahahahaha) så ibland blir det en sekunds uppehåll i sången och sedan kommer ett ord som inte alls hänger ihop med något alls över huvudtaget (ligger nu på golvet och kippar efter luft) och när jag där ligger med tårarna rinnandes och kämpandes med luft och att INTE kissa på mig kläcker han ur sig från badrummet …
Älskling är du inne på iFokus nu igen, vad är det som är så kul den här gången???

Susanne Skrattande mycket lyckligt gift och väldigt kissnödig

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Annons:
JohannaMax
3/1/09, 8:40 PM
#1

Hehehe!!Skrattande

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

FerretCrow
3/1/09, 8:53 PM
#2

Hahaha ja detsamma brukar det vara här. killen sjunger någon känd ramsa men med helt egna ord. sedan brukar man höra ett skrik: Älskling vår son bajsar/kissar på mig

då kan jag hålla på att dö av skratt

Zahara
3/2/09, 8:38 PM
#3

känner igen det där med texten "här kommer pippi långstrump tjolahopp tjolahej  inte illa med vila och apa full av pengar det e oxå bra och ha"

:)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

FerretCrow
3/2/09, 9:21 PM
#4

#3 haha den va bra=) hoppade över lite ord men men inte lätt alla gånger för en pappa =)

Zahara
3/2/09, 10:47 PM
#5

Sen har vi ramsan "det kom en liten mus, som ville låna hus så sa han kille kille kill! :) skrattar var gång :)

Fast gubben sjunger fel även när han sjunger till radion, är duktig på egna textr

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

FerretCrow
3/2/09, 11:10 PM
#6

#5 ja men det är ju bra att han kan improvisera. han kanske ska börja göra om texter till revyer och liknande=)

Annons:
MagicPaws
3/4/09, 5:05 PM
#7

Haha

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Zahara
3/4/09, 7:37 PM
#8

synd han har scen skräck bara han e mycket underhållande :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

jocelyn
3/4/09, 11:18 PM
#9

Den var kul

Upp till toppen
Annons: