Annons:
Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 1526 ggr
Magda
2/6/09, 5:39 PM

bebis med ont..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..lillemannen (8mån) har feber och han låter som att han har ont.. hoppas att det är fler tänder på g och inte en ny öroninflammation..

han började vid 01.30 inatt och har i stort sett bara skrikit(ill vrål), velat ha bröstet och sovit med bröstet i ett fast tag i munnen.. jag är helt slut!!

gav honom lite panodil nu iallafall..

blir så förtvivlad när han har ont och jag inte vet exakt vad som är fel..

Annons:
Magda
2/6/09, 10:36 PM
#1

jobbigt att inte kunna trösta ordentligt.. han är tyst just nu men har skrikit i n timme nyss.. usch!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mads
2/6/09, 11:52 PM
#2

Fy vad jobbigt, det skär verkligen i hjärtat när de små mår dåligt. När min son har varit sådan har han bara fått ro när han sovit i min famn, har vankat fram och tillbaka med honom många nätter. Blir han inte bättre tills imorgon så ring barnakuten och rådfråga om det kan lugna lite. Kan alltid kännas bra att få prata med nån när de inte mår så bra.

Stor kram till dig & din lilla gosse

Amor Vincit Omnia

Magda
2/7/09, 9:43 AM
#3

40,5 hade han i feber när vi gick upp.. men nu är det nere till 38 som tur är… undrar om det är influensa.. han är lös i magen och har kräkt.. men det kan ju lika gärna vara för att han  matvägrat och bara velat ha bröstet som han är lös..

pratade lite med mamma som lugnade mig och har iaf fått sova lite mer inatt..

är han inte helt frisk på måndag så ringer vi doktorn..

murderdolls
2/8/09, 1:55 AM
#4

ring sjukvårdsupplyssningen och fråga. de brukar oftast ha bra koll.

Magda
2/8/09, 6:12 PM
#5

idag är lillen pigg och med normal temp :) har kräkts rejält ett par ggr men är så pigg och glad så det känns rätt lugnt nu!

Mads
2/8/09, 7:22 PM
#6

Vad skönt ! Stackare som får kräksjukan så liten. Ge honom en extra kram från mig !

Amor Vincit Omnia

Annons:
Upp till toppen
Annons: