Annons:
Etikett20-tips-råd
Läst 7742 ggr
Zebben
3/14/09, 1:36 AM

Fina barnlampor?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Letar efter en fin barnlampa att ha i taket. Trodde jag hittat en på Ellos. Den var i vit plast och hade formen av en fjäril. Men när jag skulle beställa fanns den bara i rosa och turkos. Missanvissande när de visade bilden i vitt. Rynkar på näsan

Sen har jag funderat och fastnat lite för den från Ikea men tror inte den passar i dotterns sovrum. Den blir nog lite för stor och drar blickarna till sig. Blir nog bättre i hennes lekrum som är stort.   KNAPPA Taklampa;)

Någon som har förslag på var man hittar roliga/fina lampor?

Annons:
Elisabeth-J
3/14/09, 9:50 AM
#1

Jag har sett många roliga och fina lampor i dom större lampaffärerna där det finns stort sortiment så gå gärna till en sån butik och titta.

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

elyse
3/14/09, 10:36 AM
#2

Jag skulle kolla på Tradera. Vågar du handla utomlands så är ebay paradiset om man vill köpa barnprylar! Jag har handlat ca 50 ggr, från USA, Australien, Hong Kong etc och alltid fått det jag ska ha.

Susanne
3/14/09, 11:59 AM
#3

Håller med # 2, ebay är ett paradis när man ska handla till barnens rum. Jag har också handlat på ebay massor av gånger och peppar, peppar aldrig blivit lurad.

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Zebben
3/14/09, 12:20 PM
#4

Ok, tack för tips. Vet inte riktigt hur e-bay fungerar men ska kika…. kan ju vara kul att ha något som "ingen" annan har….

elyse
3/14/09, 2:33 PM
#5

Det är lätt att registrera sig på ebay. Man betalar via en site som heter Paypal, där du registrerar ditt betalkort. På så vis får de du köper av inte reda på några betaluppgifter från dig. Min svärmor har nyligen registrerat sig och bl.a. köpt en klänning från Hong Kong. Det är super, jag lovar! Om du får problem kan du fråga här - vi är nog flera som kan hjälpa dig! ^^

murderdolls
3/14/09, 7:28 PM
#6

#3 hur blir det med frakt och tull när man beställer från ebay? har varit sugen många gånger på att beställa saker men har varit rädd för att det ska bli för dyrt :S

Annons:
FerretCrow
3/14/09, 11:32 PM
#7

är man osäker med e-bay så kan man betala med hjälp av paypal för mottager du inte varan då dras pengarna tillbaka från säljaren om du anmäler att varan ej kommit inom en viss tid=)

elyse
3/14/09, 11:37 PM
#8

#6 Ibland blir det tull. Jag har varit med om det 2-3 ggr och då är det ungefär hälften av varans värde. Men jag har handlat ca 50 ggr, så det blir rätt sällan. 

#7 Det är få säljare som accepterar annat än Paypal. De flesta betalningsmail man får är direkt kopplade till Paypal.

FerretCrow
3/15/09, 12:29 AM
#9

#8 jo do flesta vill ju ha paypal och det som är så bra med det är ju att man kan dra tillbaka betalningen. jag har handlat på e-bay 2ggr och 1 gång fick jag dra tillbaka pengarna då ingen vaar kom och säljaren svarade inte på min mail.

elyse
3/15/09, 12:11 PM
#10

#9 Jaha, vad tråkigt. Jag brukar mest handla av företag där samt vara noga med att kolla på deras omdömen, men ibland blir det ju en nit.

Upp till toppen
Annons: