Annons:
Etikett03-barn-1-3-år
Läst 1538 ggr
johan
4/5/09, 11:12 PM

Bromsspår på näsan

Meja ramlade förra veckan och skrapade upp näsan och pannan. En kompis i samma ålder gjorde precis samma grej någon vecka innan och idag mötte vi en lika gammal kille i lekparken som hade samma sår.

Har era barn skrubbat upp näsa och panna när de ganska nyligen lärt sig gå?

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Annons:
Telefonkontakt
4/5/09, 11:15 PM
#1

min unge har inte lärt sigg gå än. får se om jag kommer ihåg att återkomma

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Elisabeth-J
4/6/09, 10:07 AM
#2

Alla mina tre fick dessa skrubsår och Robin har ett ärr kvar som en reva på näsan, ett minne från den tidiga barndomen Glad

 

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

JohannaMax
4/6/09, 11:35 AM
#3

Nä inte vad jag minns men visst ramlade hon.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

lisette
4/6/09, 11:43 AM
#4

nej inga sår, men blåmärken! =)

AnnaLundin
4/6/09, 11:53 AM
#5

Jag har inga minnen av några sår.

Link-
4/6/09, 6:05 PM
#6

Nope.

Annons:
Norrann
4/6/09, 7:49 PM
#7

Hu,min äldsta dotter skrapade näsan och hakan rejält när hon lärde sig gå.Hon fick gå med sele på men var så envis att gå utan och tyvärr stöp hon omkull då.På fotona från ettårsdagen var näsan skrapad men hon har inga ärr iaf.

DG
4/6/09, 10:54 PM
#8

Ingen sår ännu! Dock massa blåmärken.

dominic
4/7/09, 3:56 PM
#9

Röstade nej. Wilma slog ej i när hon började gå men däremot när det var dags att ta stödhjulen på cykeln. Då körde hon kull så pass att mun, tänder, haka och näsa fick ordentligt med skrap. Tackar gud att hon hade hjälmen(slaget var såpass att den sprack!)

[Ankanxxx]
4/7/09, 10:13 PM
#10

Äldsta tjejen skrapade upp näsan ett par gånger och ena gången slog hon av framtänderna med Gråter

Det syns inget nu, men vet man om det, så kan man se en pytteliten prick kvar på näsan.

Nu har lilla tjejen börjat att gå även ute, men nu är jag en feg mamma och håller henne hårt i handen tills vi kommer fram till lekplatsen där hon kan ramla mjukt i sanden Glad

elyse
4/8/09, 1:20 PM
#11

Det beror nog lite på om man är bak- eller framtung också. Jag ramlade i stort sett bara bakåt som liten. Fick ha hjälm ett tag. :S

Upp till toppen
Annons: