Annons:
Etikett18-utrustning-säkerhet
Läst 1974 ggr
johan
4/6/09, 11:57 PM

Skor som växer

Vad säger ni om den här skon. Den går att justera storleken på medan barnet växer.

>> http://www.inchwormshoes.com/tech.php

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Annons:
Telefonkontakt
4/7/09, 12:41 AM
#1

Den verkar smart. Men de växer inte på bredden? så risken är väl att skon blir för smal..?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

AnnaLundin
4/7/09, 2:07 AM
#2

Jag är skeptisk….

JohannaMax
4/7/09, 10:29 AM
#3

Smart men inget jag skulle köpa…Undrar som#1 med hur de gör med bredden på skon?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Norrann
4/7/09, 8:47 PM
#4

Wow,det skulle jag ha provat om inte mina barn slutat växa (de är antingen vuxna eller tonåringar).Det beror ju på åldern om fötterna växer både på bredd och längd.

magma
4/8/09, 1:00 AM
#5

Jag säger som i #2, jag är skeptisk…Flört

Dels så är ju säsongen då gympadojor används begränsad, det är sällan man behöver köpa mer än ett par sådana/sommar- om det inte är så att skorna slits ut, och då hjälper det knappast att förlänga dem.

Dels så känner jag mig tveksam till stabiliteten i skon. Den där mittendelen ser ut ungefär som sådana där långa dragspelsbussar:) Hur stabil är den, "dragspelet" alltså?

Något av det viktigaste i barnskor är att den dels är så stabil och vridstyv i sulan att barnets mjuka vrist och fot får ett bra stöd, dels att skon helst inte är ärvd så att skon får en individuell passform efter barnets fot. Mina barn har ärvt en del gummistövlar, men inte tennisskor, kängor eller liknande.

elyse
4/8/09, 11:37 AM
#6

Jag misstänker att skon är så dyr att det inte skulle löna sig att köpa de istället för att byta storlek tre ggr, som man inte skulle behöva med 'mirakelskon'.

Annons:
Upp till toppen
Annons: