Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 8592 ggr
Jossan86
4/9/09, 10:46 PM

Knöl på bröstbenet

Nu när vi skulle lägga lillan och jag tog på henne pyjamasen ser jag som en knöl längst ner på bröstbenet, den syns bara när hon ligger ner, den är stenhårt men hon verkar inte ha ont där då jag har pillat och grejat…

Maken tycker inte alls att det verkar konstigt inte heller mamma som jag genast ringde, men så är ingen av de doktorer heller Tungan ute
Själv blir jag super nojig och har googlat fram diverse dödliga sjukdommar..

Någon som har nån idé vad det kan vara?

Är den kvar imorgon ringer jag till sjukan och hör efter…

Annons:
Telefonkontakt
4/9/09, 11:04 PM
#1

Jag har ingen aning, men eftersom att det handlar om ditt lilla barn, så ring 1177 redan nu och hör. Och ring sedan vårdcentralen imorgon.

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jossan86
4/9/09, 11:21 PM
#2

#2 Ja jag kollade lite på familjeliv och kom fram till att det kunde vara "svärdutskottet" ringde sedan distriksläkarjouren och hon höll med…

Alla har en sådan, men den sticker bara ut på vissa..
Är absolut inget farligt och den syns mindre och mindre med åren..
Inget konstigt heller att jag aldrig sett den förut då den inte är jätte stor utan hon låg väl bara knepigt just nu när vi skulle åla i pyjamasen..

Ska till BVC till veckan så jag ska nog ändå be läkaren kika på den då för säkerhets skull..

Men nu vet jag ju att hon kommer överleva natten iaf Flört

JohannaMax
4/9/09, 11:27 PM
#3

Visst blir man nojjig när man ser eller hittar nått skumt på sin lille skrutt!? Hellre ett samtal för mycket och inga frågor är korkade eller dumma.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jossan86
4/9/09, 11:34 PM
#4

Ja men visst, det värsta tänkbara far genom huvudet och jag är en sån som nästan börjar planera begravningen…
Jag är hypokondriker på hög nivå även när det gäller andra…

Läste vidare på familjeliv och tydligen så är det jätte vanligt och alla beskriver det precis som vår lilla snusa har så det känns ju lite lugnande även om jag inte vill andas ut riktigt än fören någon utbildad tittat och klämt på den själv…

Kunde även vara ärftligt och min ena syster hade visst en sådan knöl när hon var yngre..

Ja, man lär sig något nytt varje dag Glad

Zahara
4/10/09, 11:17 AM
#5

det har min tös med fast väl synlig :) men man vill ju alltid vara säker för man e ju så nojig med sina småttingar.

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Jossan86
4/10/09, 12:48 PM
#6

#5 Jaha, ja där ser man…

Ja eller hur man vet ju aldrig…
Bättre att kolla upp det en gång för mycket Glad

Annons:
sandra1977
4/10/09, 7:10 PM
#7

min sambo har så..det kallas oxå för trumpetbröstGlad

Upp till toppen
Annons: