Annons:
Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 3048 ggr
Jossan86
5/23/09, 10:16 PM

Rosa lära-gå vagn?

Jag vet att det finns hos både Brio och Micki, men jag kan inte hitta en rosa lära-gå vagn någonstans!

Kan inte hitta på respektive hemsida eller något..
Hittar endast privata annonser och då är de redan sålda..

Vet ni vars det går att köpa?

Annons:
JohannaMax
5/23/09, 10:45 PM
#1

Såg en på sagoland/babyproffsen i Linköping i dag, den var rosa med en prinsesskrona på. Tänkte dock inte på vad det var för märke, jag gick bara förbi den och tyckte att den var söt. Den kedjan finns väl i flera städer?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jossan86
5/24/09, 12:20 AM
#2

Oj, det skulle ju passa perfekt till vår prinsessa…
Ja babyproffsen har vi här med, får fara dit och kika imorgon..

Tack för tipset! Glad

Telefonkontakt
5/24/09, 2:11 PM
#3

hoppas du hittar den :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

marielle1
5/24/09, 2:28 PM
#4

En sån rosa med prinsesskrona har jag sett på flera ställen. Bla på BR Leksaker. Tror egentligen att det är en dockvagn men går lika bra att använda som Lära Gå vagn. Den är gjord i trä..

Jossan86
5/24/09, 4:04 PM
#5

Hittade inte just någon rosa, BarnensHus hade haft en men slutat(!?!) sälja dem…

Hittade en på Clas Ohlson iaf med många ljusa fina färger som vart helt perfekt, billig var den också Glad

JohannaMax
5/24/09, 4:14 PM
#6

Va bra!! Nu blir det full rulle då!

Norma hade en bra från Ikea, den var ljusblå sen kunde man ställa in motståndet på hjulen så att den kunde gå långsammare eller snabbare.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Annons:
Jossan86
5/24/09, 5:45 PM
#7

Ja verkligen, hon fattar inte riktigt hur benen ska hänga med än, men det dröjer garanterat inte länge Glad

Jo, så är det på den här med, är väl det på alla "riktiga" lära-gå vagnar tror jag?
Och att man kan ändra handtaget till när de blir äldre så det lutar mer Glad

Upp till toppen
Annons: