Annons:
Etikett15-barnsjukdomar
Läst 2686 ggr
Zahara
6/25/09, 2:01 PM

Njurbäcken inflammation

Ja det har min 10mån tös fått…någon annan här som haft det på sina små? ska medicineras nu i tre månader och på ultraljud och kontraströntgen. Misstänker att det läcker upp till njurarna när hon kissar…

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Annons:
lisette
6/26/09, 10:01 PM
#1

inte barnet. men haft själv. vilken smärta det är. stackars felicia!

Zahara
6/27/09, 1:41 PM
#2

jo tycker med synd om henne :) fast hon verkar som tur e inte ha så ont utav det! dock finns det en liten risk för att hon får medicineras til4-5års åldern :(

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Jossan86
6/27/09, 9:14 PM
#3

Min 10 månader gamla dotter har precis opererats för att hon inte ska få det då hon har dubbla system på båda njurarna..

Har gjort UL och kontraströntgen 1 gång i månaden samt ätit antibiotikaprofylax sedan hon föddes..
Men nu är hon som sagt opererad och nu slipper vi förhoppningsvis allt vad sjukhus heter Glad

Hoppas det kommer att gå bra för er med!

pommelipom
6/28/09, 12:54 PM
#4

#0 Är det inte njurbäckeninflammation din dotter fått?

Zahara
6/28/09, 11:47 PM
#5

#4 jo det står det ju i rubriken :) men de misstänker att hon även har ett läckage upp till njurarna när hon kissar som har orsakat inflamationnen…

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

pommelipom
6/29/09, 10:43 AM
#6

#5 I rubriken står det

njurbäcken inflammation och alltså inte

njurbäckeninflammation.

Annons:
lisette
6/29/09, 12:14 PM
#7

#6 jag tror du förstod vad hon menade?

Zahara
7/6/09, 10:08 PM
#8

#6 ursäkta mig för att jag har det väldigt svårt med stavningen och ordbildningen, ännu svårare med ord man nästan aldrig använder!

Gå och dra något gammalt över dig! De komentarerna du lämnat hjälper verken mig eller min dotter!

Ursäkta om det finns stav fel eller liknande men jag hoppas du förstår vad jag menar!?!

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Imasy
7/7/09, 11:48 PM
#9

Jag har också haft det en gång, och den smärtan kan jag inte beskriva utan att använda fula ord. Inte ens ens värsta fiende förtjänar det. Kan säga att jag visste att jag levde och tackade vetenskapen för Ketogansprutorn.

Upp till toppen
Annons: