Annons:
Etikett28-om-barnifokus
Läst 1559 ggr
AnnaLundin
2009-08-18 13:24

Ny sajtvärd här!

Från och med nu går jag in som Sajtvärd här på barn iFokus. Elisabeth-J avgår pga att hennes tid inte räcker till.

Jag kommer stöka runt litegrann på sajten för att sätta min personliga prägel här, främst är det forumgrupperna som kommer förändras. Jag tror dock inte att du som medlem kommer märka så jättestor skillnad.

När jag blir klar över hur jag vill ha det här kommer jag också söka fler Medarbetare, vars främsta uppgifter är att hjälpa till att hålla sajten levande, skriva artiklar och hålla ordning på medlemmarna. Mer om detta senare…

Ett stort tack till Elisabeth för den tid hon har varit Sajtvärd!

Annons:
magma
2009-08-18 13:43
#1

Välkommen- eller hur man säger, du är ju inte obekant här direkt.Flört Tack Elisabeth för din tid här, och lycka till AnnaLundin!

JohannaMax
2009-08-18 16:06
#2

Trevligt! Välkommen som Sajtvärd!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

exitingsvillemo
2009-08-19 00:04
#3

Kul Anna =) Välkommen tillbaka till värd-världen =)

AnnaLundin
2009-08-19 10:44
#4

Jag kan ju tillägga att jag tidigare har varit Sajtvärd på ponnytrav iFokus, som jag startade upp och drev i några år innan jag lämnade över till en värd med ett större intresse för ämnet ifråga än jag hade.

Här på barnsajten har jag varit med från början. Jag var Medarbetare redan från starten och hjälpte Lisette att sätta upp och komma igång med sajten. Och nu kändes tiden mogen att ta över driften.

Upp till toppen
Annons: