Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 1788 ggr
Susanne
2009-11-16 12:02

Förkylning, förkylning, förkylning ...

*suck* Här har vi nu varit (och är än) förkylda i över 11 (!) veckor. Det går i ett i ett och det tar aldrig slut.
Det är jag och småttingarna som drabbats och nu är jag så trött på snor och gnäll att jag inte vet vare sig ut eller in.
Om vi inte blir bra den här veckan så kommer vi att få göra en utredning … igen!
Sist vi var till labb så visade det sig att My hade streptococcer och fick penicilin mot det. Hon är ändå den som varit minst drabbad under dessa veckor, helt otroligt.
Under de två första månaderna gick vi till öppna förskolan när vi inte var snoriga och dagen efter så rann snoret, huvudet och halsen värkte. Jaha, jag lade ner öppna förskolan men inte *** hjälpte det. 
Aaaaarrrgh! Jag står inte ut!!!

Susanne Skrikandes

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Annons:
SannaHolmgren
2009-11-16 12:11
#1

Såja **lite uppmuntran**Glad det är nog bara immunförsvaret som uppdaterar sig med allt det behöver. Tids nog blir ni friska.

Jag minns när mina barn var mycket små, vi var snoriga med feber och infektioner i fyra månader i sträck, inte en vecka gick utan att någon hade en släng med feber, förkylningarna gick om varann konstant, med öroninflammationer och dubbelkurer med penicillin pga resistenta bakterier. Men det vände och nu har vi hållt oss friska i flera år, och jag är jättetacksam för det så länge det varar.

Upp till toppen
Annons: