Annons:
Etikett03-barn-1-3-år
Läst 2284 ggr
Bumsibum
2010-02-17 12:32

när slutar dom?!

**Min dotter på 2 år och 3 månader (alltså 27 mån)
**

gör fortfarande en del saker som 10 månaders - 18månaders barn/bebisar gör… som tex plokar upp alla DVD från DVD hyllan osv osv…

drar fram kläder ur garderoben, ja allt hon når drars fram…. så som stora bebisar gör och dom precis över året.

**När slutade ert barn med sånt här?!
**

Min dotter är rätt mogen i en del andra saker men just detta är en stor hobby för henne, eller kan det vara nu när hon är i trots åldern? för de var ett kort uppehåll….. ett litet tag… men de v inte ett långt uppehåll.

eller är de nån som har barn i ca samma ålder som med gör sånt än?

Annons:
Anna-Helga
2010-02-18 11:37
#1

Haha låter precis som min tjej född Oktober -07! :) De verkar ha samma intressen… :) För att inte prata om köksskåp och lådor! :D Vi brukar hjälpas åt att lägga tillbaka sen…

Mirjami-78
2010-02-18 12:45
#2

Jag säger så här att det glömmer av det där med tiden men de kan hålla på ett tag till. Min treåring gillar cd-skivor och dra ut allt på golvet och sedan inte behöva städa upp efter sig osv. Så minska kommer det nog men ändå kommer det göra vissa saker.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Bumsibum
2010-02-18 20:29
#3

#1, jasså hehe, min äer född mitten av Nov 2007.. Glad hehe, jo vi plikar med ihop de sen tillsamamns, eller ja hon tar väll 1 - 4 saker jag yup 11  hehe. Men klart hon är ju bara strax över 2 år så.. :) hon brukar säga "orkar inte mer mammas tur nu" hehe Glad

Bumsibum
2010-02-18 20:30
#4

#2, jo, de gör jag säkert, så är de med allt hehe, som hon hade kolik från 2 veckor - 3½ månad, den tiden var rätt jobbig, men när den var över känndes de som de inte hänt hehe! Glad

Upp till toppen
Annons: