Annons:
Etikett15-barnsjukdomar
Läst 2440 ggr
Zahara
2/26/10, 7:12 PM

öron barn

Jag trodde jag hade ett öronbarn men har nu fått reda på att det var slarv. Min dotter har haft 5 öron inflammationer på 8 veckor! Gissa hur kul det var! Nu har de tagit en odling och det visade sig att hon hade  Hemofilus influensa i örat (bakterien man får hjärninflammation av) Tur är att hon är vaccinerad annars hade hon kanske inte varit här! Nu är pencillinkuren avbruten och rätt medicin insatt, tråkigt bara att hon ätit en massa pencilin i onödan :(

Ibland blir man bara så trött på vården :(

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Annons:
Bumsibum
2/26/10, 7:29 PM
#1

Förvånad alvar?!, så sjukt, f*n va dåligt av dom som kollat på henne tidigare! hade det varigt USA hade du nog lätt kunnat stämma detta, men det är inte lika lätt i Sverige som i USA. TUR att hon var som du sa vaccinerad!

Lenore
2/26/10, 9:24 PM
#2

Men usch, stackars lilla barn som har lidit så i onödan! Väldigt konstigt att dom inte själv reagerade efter ett par gånger när pencillinet inte fungerade! Om jag hade varit er hade jag anmält!

Zahara
2/27/10, 3:17 PM
#3

nu har vi en ny sorts pencilin och örondroppar och vi skulle på återkontroll 2dagar efter avslutad behandling så inflamationen inte vandrar uppåt :(

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Upp till toppen
Annons: