Annons:
Etikett15-barnsjukdomar
Läst 10285 ggr
PimTheGreat
7/9/10, 1:37 AM

Hosta

vad kan det vara om ens barn bara hostar på natten? inget på dagen? min tjej gör det och jag förstår inte varför det bara kommer nattetid när hon sovit ett tag. Hon är 2 1/2 år gammal.

Annons:
AnnaFagerell
7/9/10, 12:21 PM
#1

Slem å sånt kommer ju på natten när dom ligger ner… Men det kan även vara polyper och stora mandlar som täpper till när dom ligger. Snarkar hon? Min son fick taget polyper pga detta. Kan även vara allergi mot sängkvalster. Är hon frisk för övrigt?

Medarbetare på djurskydd.ifokus

MAMA-37
7/10/10, 12:09 AM
#2

Jag har en dotter på 4år som också hostar mycket på natten och inget på dagen.

Hon hostar tom ibland så hon kräks men det har endast hänt nån enstaka gång.

AnnaFagerell
7/10/10, 10:24 AM
#3

#2 Vad är det då?

Medarbetare på djurskydd.ifokus

PimTheGreat
7/12/10, 1:44 AM
#4

#1 hon är frisk för övrigt och snarkar inte…..

Jennifersthlm
7/13/10, 12:38 PM
#5

Astma??? Kolla upp. det är väldigt vanligt att detta är symptomen för astma och absolut inget farligt, men kan behövas medecineras. Ta kontakt md en bra Barnläkare och kolla!!

Zahara
7/13/10, 8:09 PM
#6

honungsvatten gav vi lillan ett tag, tyckte det hjälpte bra, hon hostade med mycket nattetid ett tag vi 18mån ålder. fick tippset av en läkare när vi klagade på att hostmedicinen inte fungerade :)

inget är omöjligt. Det tar bara lite längre tid! gottoblandat

medarbetare på scrapbooking.ifokus

Annons:
AlbaStiffler
7/19/10, 6:38 PM
#7

Astma låter troligt. Man kan ju även köpa luftfuktare, finns flera typer påbauhaus, som gör luften skönare att andas.

Bumsibum
7/19/10, 10:55 PM
#8

Krupp kan de oxå vara, de är mest på kväll/natten när man ska till och sova.. eller sover..

Mysticriver
7/29/10, 2:56 PM
#9

#4 Har samma problem med sambons dotter. Hon är frisk för övrigt men hostar som sjutton vissa kvällar/nätter. Jag förstår inte alls varför. Ska kanske tillägga att hon är lika gammal som din dotter.

Upp till toppen
Annons: