15 - Barnsjukdomar

Gaviscon

2010-08-23 15:04 #0 av: sixten101

Hej min dotter på 5mån får gaviscon.

Har efter dess början börjat kräkas desto mera men mer klumpar.samt börjat rossla vid matnin/ätning och när hon sover.

ser det som ett samband med detta.

dessuton smakar det rent ut sagt sk*t

någon som har detta vilka biverkningar?

Anmäl
2010-08-23 17:36 #1 av: AnnaLundin

jag har aldrig behövt ge barnen gaviscon, men jag har ätit det själv som gravid. Jag har inte haft några biverkningar alls utan mått ganska bra av dem. (fast det är skitäckligt att svälja det...)

Om din dotter verkar kräkas ännu mer av dem tycker ajg att du ska gå tillbaka till den som rekommenderat dig Gavisconen och tala om det, för man ska ju bli bättre av en behandling, inte sämre!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.