Annons:
Etikett04-barn-3-5-år
Läst 4485 ggr
flocken
2010-12-04 11:17

kaos hemma. 3årig trotsig son

är helt gråtfärdig. Är en mamma på 27 år. har diagnoserna Fibro, Bechterews, IBS & RLL. Är väldigt svag i hela kroppen.

Min son blev 3 år i Augusti. Vår dotter skulle blivit 4 år i September om hon levt. Jag & sonen bråkar varje dag. Min sambo & hans far är i tyskland hela helgen. Vi skulle ha haft en mys dag med att vara ute & leka i snön & åka pulka.

Men det slutade med att sonen nu har somnat i soffan av utmattning för han har skrikit hela morgonen. Han är jätte svår att få på kläder. Säger även hans far föräldrar. Försökte prata med honom & förklara att man måste ha kläder på sig ute. efteer 1 timme hade han overallen på sig. Men sen blå vägrade vantarna.det slutade med att jag drog av han kläderna & gick in till sovrummet & stängde dörren för att lugna mig. Känner mig som världens sämsta mamma som inte ens kan ta hand om min egna son.

Han slår vår hund som arbetar som service hund åt mig, han sparkar vår kanin & låser in honom i lådor.

Jag vet inte längre vad jag ska göra. Fasar för varje gång jag ska vara hemma med min son själv..

ska det vara såhär?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Mosaik02
2010-12-04 14:33
#1

hmm helt klart behöver du hjälp med din son men frågan är vilken väg som är bäst att gå….kanske börjar med BVC och se vad dom kan göra annars så är kanske Bup något

nåt som gör mig bekymrad är att han slår djur det är ett beteende som man måste få bort och det snarast möjligen

jag tycker  att du gjorde rätt för antingen så tar man på sig kläderna annars så kan man inte gå ut så enkelt är det när det är kallt ute

och du är inte en dålig mamma det va bra gjort av dig att gå undan när du inte orkade mera

försök att få lite hjälp så blir det förhoppningsvis lite bättre