Annons:
Etikett01-allmänt-om-barn
Läst 3298 ggr
Linn
2011-01-06 13:07

Barnvagn?

Jag är nyfiken på vad ni har för barnvagn till ert/era barn.

Jag själv har en Brio Go och så köpte jag en Brio Nova som vintervagn billigt på blocket.

Har ni haft flera olika vagnar och vad tycker ni om dem?

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

Annons:
Ladydragon
2011-01-06 13:31
#1

nu va det många år sen jag körde barnvagn i för sig

men den vagnen som verkligen va toppen va en sittvagn ifrån Brio tror den hette Race och hade ratt

den va liten smidig och ratten gjorde att min son verkligen älskade vagnen

men vagnen är kvar härhemma och förhoppningsvis en dag så kanske ett annat barn får glädje utav den Skrattande

bubbelbubbel
2011-01-06 14:27
#2

jag har en emmaljunga cerox, den är rätt tung att lyfta in och ur bilen, men lättkörd, och går bannemig fram överallt!
vi har kört den både i snömodd och mitt i skogen :)

vi har en quadrolift i den, så Neo har haft den sen han var nyfödd, smidigt att bara plocka ut dom hårda delarna och vips hade man en sittvagn med åkpåse :)

Linn
2011-01-09 18:37
#3

Det negativa med min brio go är ju att hjulen är helt släta så man får inte mycket fäste i det här vintervädret. Funderar lite på en sak, hur länge brukar man använda en sådan sittvagn? Brios hemsida fungerar inte riktigt som den ska nu så jag kommer inte åt informationen om till vilken vikt de kan sitta i den…

____________________________________________________

Linn

Sajtvädinna Florist.ifokus
Medarbetare GodaNyheter.ifokus och Barnlöshet.ifokus

[YlvaP]
2011-01-09 22:33
#4

Det beror lite på hur aktiva barnen är och vill gå. Min minsting tex vägrade att sitta i en vagn när hon var 2. SÅ hon fick gå eller vara på pappas axlar.

Upp till toppen
Annons: