Annons:
Etikett04-barn-3-5-år
Läst 801 ggr
Destany
2017-04-20 19:24

Vad ska jag tro?

Hur hade ni reagerat på detta? Idag när jag var på bvc med dottern så träffade jag mormorn till en pojke som går på sonens förskola. De två e bra vänner. Jag har märkt att kompisen inte varit där på ett tag nu. Iallafall mormorn frågade vad jag tyckte om förskolan o jag tycker bra om personalen. Då sa hon att de skäller jättemycket på hennes barnbarn o min son så hennes barnbarn vill inte gå dit längre. Jag frågade sonen när jag hämtat honom idag om de skäller / skriker mycket o han sa nej de är snälla. Dessa barnen är 4 år. Jag blev ställd, sonen har aldrig sagt något om att de skäller på honom tvärtom tycker han mycket om sina pedagoger. Hade ni tagit upp det med pedagogerna eller hade ni låtit det vara?

Annons:
OlgaMaria
2017-04-20 19:28
#1

Du kan ju kanske fråga barnets mamma och fråga vad hon anser så får du höra från en person till. Men det är ju inte ovanligt att barn inte vill gå till förskolan i perioder, även om förskolan är bra.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Maria
2017-04-20 19:29
#2

Jag gissar att pojkens föräldrar redan tagit upp det eftersom pojken inte vill gå dit så du kanske ska prata med dem först så du får bättre grepp om saken.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: