Annons:
Etikett05-barn-6-12-år
Läst 907 ggr
Fridaaaa
2016-10-03 11:59

Presenförslag? 10 åring

Min svägerska (känns konstigt att säga det att en 10 åring är det hehe) fyller 10 år nu i oktober men vet inte vad jag ska ge henne!

Hon gillar hästar, djur, spelar fotboll, spelar intrument. Men väldgt ombytlig av sig. Frågat henne flera gånger vad hon önskar sig men ändrar sig vargång :P

Någon som har förslag?
Inget till hästen helst, det har hon en hel del :)

Budget runt 200 kr

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Elsa
2016-10-03 12:18
#1

Hmm, jag skulle satsa på kläder ;) det köper vi till min mans syskonbarn jämt typ haha. Det uppskattas väldigt mycket av föräldrarna och faktiskt av barnen också!

Antingen kanske ett par nya fotbollsshorts? När jag spelade fotboll fick vi ju matchtröjor, men shorts stod vi för själva. Eller så köper du något "vanligt" klädesplagg :)


parsley
2016-10-03 12:27
#2

Presentkort på någon klädkedja kan ju vara en idé, om du inte tycker det känns tråkigt.

jackiejohn
2016-10-03 12:35
#3

Har en kusin på 9 år och han brukar få presentkort på Hööks då han rider och alltid behöver eller vill ha något nytt. Önskar han sig något specifikt inom 200kr prisklassen köper jag det annars gäller presentkort han blir alltid glad. Så om tösen rider eller är aktiv med hästar på annat vis så är inte presentkort på en hästaffärer fel :)

Fridaaaa
2016-10-03 12:36
#4

Kläder känns inte roligt att ge till barn tycker jag personligen :)
Och kläder har hon en hel del om man säger så :) 

Helst inte presentkort heller till så  unga,  jag själv hade inte uppskattat presentkort när jag var 10 och avskydde att få kläder i den åldern :P

#3 Hon är sådär aktiv, mest lite lunkarunt i skogen liksom :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Surpan
2016-10-03 14:02
#5

Böcker!

/Surpan

[postmortum91]
2016-10-04 00:19
#6

Om ni har TGR "Tiger" i din stad så tipsar jag om den affären. Där hittar du garanterat något kul åt en 10 åring

Annons:
Fridaaaa
2016-10-04 09:07
#7

#6 Nej har inte i stan men har för mig att jag såg den i en stad inte allt för långt bort, ska kolla upp det! tack :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Elsa
2016-10-04 12:58
#8

Ja TGR är en toppenaffär, bra priser och mycket roliga grejer :D


OlgaMaria
2016-10-05 10:33
#9

Min dotter fick ett presentkort när hon fyllde 7 har jag för mig och hon tyckte det var helt fantastiskt. Det var typ bästa presenten. Mina brorsdöttrar som är lite äldre tycker också det är otroligt roligt att få det. Det får dem att känna sig stora och det är ju en rolig känsla att få välja saker själv. På HM t ex kan de ju välja mycket olika grejer som kan falla i smaken. Smink/nagellack kan vara roligt att få i den åldern. Om hon gillar att rita kan det vara kul att ge lite proffsigare pennor eller akvarellpennor (man målar med dem och använder sen blöt pensel för att få akvarell-looken, kul).

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Fridaaaa
2016-10-05 14:16
#10

#9 Olika hur barn är :) Men detta är en tjej som gillar att få saker före sånt :)
Nja rita och så gör hon inte så ofta, En tjej med mycket fart och fläkt :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaaaa
2016-10-21 15:49
#11

Någon mer? =)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sollar
2016-10-21 19:40
#12

Hästtjejer får aldrig för mycket hästgrejer.😃Vad som som är rosa brukar funka, t ex rosa ridhandskar. Eller t ex handdukar eller lakan med hästar på.

vendelay
2016-10-21 23:33
#13

Jag har alltid velat ha "nyttiga" saker snarare än "bara för att ha"-saker. När jag var runt 10 år var mitt favoritdjur delfiner, så jag hade älskat att få något i stil med att vara fadder åt en delfin. Hon gillar djur, så där finns ju miljontals grejer att köpa! Antingen "fysiska" saker där beloppet går till att hjälpa djur eller ett gåvobevis på att du skänkt pengar i hennes namn.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Annons:
Fridaaaa
2016-10-22 16:36
#14

#13 Ja jag ger aldrig "Baraföratt"saker, tycker det är så slöseri med pengar. Jag vill inte ha "Baraföratt"saker heller helst :) 

KOmmer nog bli kläder i alla fall, hon har ändrat sig och säger att hon vill ha det och det är ju något bra att ge :) Visade sig att det var en hel del hon växt ur nu när hon rensade hehe

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Aleya
2016-10-22 21:18
#15

Jag personligen hatade att få kläder när jag var i den åldern. Det var det värsta folk kunde ge mig. Pengar så jag kunde köpa det jag ville var så mycket bättre. Gillar hon tivoli och hon bor nära grönalund eller Liseberg? För då hade jag köpt ett presentkort där.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Fridaaaa
2016-10-22 22:14
#16

#15 Ja jag med men hon sa själv att hon ville ha, självvalt så :) 

Nej vi bor en bra bit ifrån sånt.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Aleya
2016-10-22 22:20
#17

#16 Janne någon sa tgr. Gör ett roligt plock av olika saker. Saker kostar ofta 10 20 och 30 kr där. Så för 200 lär du kunna fixa ihop ett kul paket.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Fridaaaa
2016-10-22 22:24
#18

#17 Se #14 blir förmodligen kläder, då hon önskar sig det :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: