Annons:
Etikett20-tips-råd
Läst 1186 ggr
Rwawr
2016-02-07 17:35

Bästa skötväskan

Vilken skötväska använder ni er av och tycker är den bästa? 😃

Själv har jag en babybjörn som är liksom rund och hård, som vi fick i present av sambons syster. Men tycker den är för liten och är nu på jakt efter något större men finns verkligen en djungel av väskor!

Annons:
fluffis
2016-02-07 17:41
#1

Svårt att säga vad som är bäst eftersom jag inte provat så mycket men har en gammal rätt liten ryggsäck som funkar bra för oss. Skönt att ha händerna fria, om man nu inte bär på barnet förstås :)

sisela
2016-02-07 20:03
#2

Vi fick en sån här av mina föräldrar. http://www.skiphop.com/pronto-baby-changing-station Den är rätt smart tycker jag. Allt som har med blöjor och det att göra, ligger i den, det är inbyggt skötunderlag, och jag kan öppna den och lägga ut allt med en hand. Så kan jag ha vilken väska som helst annars, stor eller liten eller ingen alls, beroende på vad vi ska. Nackdelen är att "skiphoppen" tar ganska mycket plats i väskan jag väljer att ta med.

Lilolizeit
2016-02-08 08:11
#3

Hade tidigare en variant som man vecklade ut till underlag, men ja tyckte de va bökigt att få ihop. Har en från polarn å pyret nu, den har plats för riktigt mycket, många små fack överallt och fästen för att ha den på barnvagns handtaget. Om man vill bär man är klar med skötvöskan så kan man ta ut hela insatsen men fack å använda om vanlig väska.. Var inga vidare bilder på hemsidan men lite mer info: http://www.polarnopyret.se/skotvaska-60236360-198-1

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

[WickedAlly]
2016-02-08 14:29
#4

Jag har en enkel från Carena och en axelremsväska från Stadium, den där för 99 kr. Gillar båda, Carenan för att det finns ett skötunderlägg och den andra för att den är väldigt rymlig med många små fack :)

Lilolizeit
2016-02-08 14:51
#5

#4 Låter som ett lagom pris, så galet dyrt annars!

Jag hade två presentkort på po.p + en sån 25% rabatt som man får, så de landade på 49kr tillslut. :)

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

[WickedAlly]
2016-02-08 16:36
#6

#55 Ja, jag tycker också det. Har ingen lust att lägga närmare tusen kronor på en väska. Denna skulle dock vara tillfällig men såhär två år senare så är den kvar, hehe. Vad bra, så kul när det blir så :)

Annons:
Destany
2016-02-08 18:17
#7

Tycker den från stadium är bra o fin. Hade en sån till sonen. Nu har jag en Emmaljunga skötväska som jag tänkte skulle använda när bebisen är född men tycker jag inte om det blir det en väska från stadium igen

Rwawr
2016-02-10 09:59
#8

Ingen lust att lägga en förmögenhet på en skötväska 😃 Kollade på stadiums hemsida, kunde inte hitta någon för 99:.-? Dock en för 149:- som såg smidig ut. 

Har ni någon koll på vad era hette?

[WickedAlly]
2016-02-10 10:25
#9

Det är den för 149, antingen har de höjt eller så köpte jag kanske min på rea. Men priset varierar för olika färger såg jag nu, är rea på vissa. Jag funderar på att köpa en gröna med mönster :)

[WickedAlly]
2016-02-10 10:26
#10

Revolution heter den förresten :)

Ria74
2016-02-10 22:56
#11

Jag köpte en fin skötväska på babyproffsen som tyvärr var klumpig och osmidig att ha med sig. Den bästa och enklaste var en ryggsäck sydd i vaxduk som har tålt allt och fortfarande hänger med :)

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Rwawr
2016-02-11 11:16
#12

#9: Okej! Får åka förbi och kolla på den! :)

[WickedAlly]
2016-02-11 11:29
#13

#12 Gör så, jag är väldigt nöjd med vår i alla fall :)

Annons:
jackiejohn
2016-02-15 11:35
#14

Oj…jag har 3st skötväskor, två Emmaljunga varav den ena är sportvarianten och så har jag en från gaia&ko. Har använt alla men den som jag fastnat för var den jag fick ärva från min moster och det är gaia&ko himla smidig, och så är det magneter så väskan stänger sig själv även om jag inte drar igen dragkedjan och sen får man plats med mycket grejer. Det får man visserligen i alla men får nog ändå säga att den från gaia&ko är min favorit! Inte köpt någon av dom så direkt, Emmaljunga väskorna ingick i barnvagnarna (den ena begagnad och den andra ny från affären) och den tredje fick jag från min moster. Men ska vi iväg när på utflykt eller dyl så använde jag numera ryggsäck :)

Intehärutandär
2016-02-15 20:46
#15

Min skötväska kom med vagnen. Den står ouppackad fortfarande…

Med sonen hade jag en axelrems-väska med många fack minns jag. Sedan ryggsäck.

Upp till toppen
Annons: