Annons:
Etikett14-barn-med-kroniska-sjukdomar
Läst 1529 ggr
Ketang
12/5/14, 12:54 PM

Vettiga julklappar?

Jag har en 6åring och en 2åring som jag vill köpa vettiga julklappar till. Inte en massa plastleksaker som dom tröttnar på efter ett par veckor utan något vettigt som dom kan ha glädje av längre. Jag kommer bara på en sak och det är ett presentkort på Leos Lekland. Har funderat på ridlektioner till 6åringen, men hon kommer ju rida lektion även om hon inte får det i julklapp så jag vet inte om hon skulle tycka att det är så roligt och hon vill ju gärna ha leksaker eller i alla fall lite större paket att öppna och inte ett tråkigt kuvert.

Har ni några tips?

Annons:
ChristineL
12/5/14, 1:08 PM
#1

Pysselgrejer till 6-åringen? jag letar själv julklappar till min dotters kusin som är i den åldern och hon ville ha pyssel. Hon tycker om att pärla, klippa och klistra, måla och sånt. Till 2-åringen funkar väl duplo, kläder, pussel, pedagogiska grejer tänker jag.

PogoPedagog
12/5/14, 1:54 PM
#2

Jag brukar ju alltid ge bort böcker. Jag tycker det är en av de få saker man inte kan få för många av :) Det finns ofta billiga fina på sekond hand med.

ChristineL
12/5/14, 1:55 PM
#3

Ja, böcker är jättebra!

[Torpedtass]
12/13/14, 7:42 PM
#4

Pedagogiska leksaker gillar jag. Jätte skoj att sitta med barnen och lära dem.

OlgaMaria
12/20/14, 7:38 PM
#5

Jag har en 6-åring och en 2-åring. De leker båda väldigt mycket med duplo så vi har önskat oss mer sånt.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

JossanH
12/28/14, 11:03 PM
#6

Lite så här i efterskott men vi önskade oss många saker från kokobello.se. Kanonbutik på nätet som har miljövänliga och giftfria saker som är jättefina! De har leksaker, pyssel, kläder, skor, bärsjalar mm. Vår 2 åring fick pennor, lera, "magnet-ansikten", klossar med bokstäver på och vår lilla 5 månaders fick en jättefin trägunga och bebisleksaker.

Sajtvärd på Iller.ifokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: