Annons:
Etikett02-barn-0-12-mån
Läst 545 ggr
Velinga1984
8/21/14, 7:51 AM

Att ta sig framåt , hur gör era?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min 8 månaders kille rullar sig fram i livet sedan några månader tillbaka. För att korrigera sig mot målet så rullar han en bit, och sen vrider sig med kroppen mot rätt håll för att sen för att rulla igen.

Men efter att ha sett jnordstroms bild här inne på Elton  så var även jag tvungen att fånga ett ögonblick där han försöker träna på krypposition. Så vi får se om han hoppar över krypstadiet eller om han får koll på kroppen. Upptäckte iaf att jag inte ska ligga på golvet mitt emot honom för då var det bara skratt och bus :)

Annons:
[jnordstrom]
8/21/14, 1:13 PM
#1

Vilken härlig bild! En glad liten skit!😉 häftigt hur han så kontrollerat förflyttar sig! En smart kille!😊

Intehärutandär
8/21/14, 1:50 PM
#2

Min son ålade baklänges först. Han blev så förbaskad. Sedan gjorde han som mig, hasade på rumpan. Krypa minns jag inte. Jag gjorde det inte trots knäskydd. Gjorde för ont. Utan hasa på rump till stå.

ChristineL
8/23/14, 9:16 PM
#3

Nova springer ju mest runt nu, men innan hasade hon sig fram rumpan, precis som jag gjorde när jag var liten ;) Hon kröp ett par meter för första gången igår :D (15 månader nästa helg)

Upp till toppen
Annons: